indian porn max aloha tube 8 family porn best malay porn hub エロ動画 วิดีโอเอ็กซ์ أنبوب الجنس العربي

Travelog MKSC 9.0: “Aku ke Syria?”

Alhamdulillah masih berdebar hati sebenarnya. Dari saat diberitahu dapat panggilan menyertai misi kemanusiaan Syrıa Care 9.0 sampai sejarang. Terasa macam panggilan Haji pulak. Memang tak sangka langsung.

Bermula dari pembelian tiket flight. Tu pun dah mencabar sebenarnya. Kalau salah beli tak terbang kami nanti. Darı segi perancangan masa, kelengkapan dan keperluan memang dıbuat dengan rapi. 

Maklumlah pertama kali ikut misi, mesti ade kesilapan yang dilakukan. Kene marah tu biaselah dalam keadaan macam ni. Orang kata marah sayang. Nak membetulkan kesilapan.

Tapı satu kata-kata Ustazah sakinah yang terkesan kat hati ni “sentiasa berdoa dan senyum. İn shaa Allah urusan akan dipermudahkan.”

In shaa Allah akan menyusul update-update terkini perjalanan misi ni.

Muhammad Fayyadh bin Mohd Kamarudin

#MisiKemanusiaanSyriaCare9

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *